Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
- Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
- Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
- Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
- Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
- Legea 544 / 2001
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. CL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52 / 2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Cuprins:
1. Anexa nr. 5 – Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/2001.
2. Anexa nr. 11 – Formular online pentru transmiterea petitiilor
3. Anexa nr. 16 – Formular on-line pentru colectarea de propuneri/opinii/recomandari
4. Anexa nr. 18 – Formular on-line de inscriere in baza de date a persoanelor interesate de consultare conf. art. 7 al. 1 din legea nr. 52/2003
5. Anexa nr. 19 – Registrul organizaţiilor luate în evidenţa autorităţii/instituţiei conf. art. 52 al. 1 și 2 din O.G. nr. 26/2000
6. Alte formulare
1. Anexa nr. 5 – Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/20011
2. Anexa nr. 11 – Formular online pentru transmiterea petitiilor
Prin completarea prezentului formular, sunteti de acord sa primiti informati cu privire la activitatea de elaborare deciziilor la nivelul institutiei noastre. Informarile vor fi transmise numai pe e-mail. Pentru informatii suplimentare, va stam la dispozitie la telefon: 0342880030 sau email: primariaileana@gmail.com, persoana de contact: , directia/serviciul: .
6. Alte formulare
- Formulare transcriere acte stare civila: click aici
- Formular modificare drepturi alocatie stat: click aici
- Formular declaratie membru familiei asistent personal: click aici
- Formular declaratie asistent personal: click aici
- Formular de casatorie: click aici
- Formular cerere indemnizatie handicap: click aici
- Formular cerere eliberare adeverinta registru agricol: click aici
- Formular cerere angajare asistent personal: click aici
- Formular cerere alocatie stat- indemnizatie crestere copil si stimulent insertie: click aici
- Formular cerere alocatie stat copii peste 18 ani: click aici
- Formular cerere ajutor social alocatie sustinere si ajutor incalzit: Vizualizare
- Formular angajament asistent personal: click aici
- Formular anexa 59 cerere solicitare certificat stare civila: click aici
- Formular anexa 53 cerere rectificare: click aici
- Formular adresa inaintare contracte arenda: click aici
- Formular adeverinta angajator dosar concediu crestere copil stimulent insertie: click aici
- Formular cerere acordare ajutor social – alocatie sustinere si ajutor incalzire: click aici
- Formular adeverinta angajator pentru concediu crestere copil: click aici
- Formular cerere indemnizatie cresterea copilului, alocatie de stat, stimulent de insertie: click aici
- Cerere efectuare ancheta sociala pentru evaluarea persoanei cu handicap: click aici
- Cererea acordare indemnizatie pentru persoana cu handicap: click aici
- Cerere angajare asistent personal: click aici
- Cerere eliberare diverse adeverinte: click aici