Informatii stare civila
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
- Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
- Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
- Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
- Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
- Legea 544 / 2001
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. CL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52 / 2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
STAREA CIVILĂ
1. ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA CĂSĂTORIEI
- certificate de naştere în original şi copie pentru viitorii soți;
- certificate medicale prenupţiale (valabile 14 zile de la data emiterii şi care trebuie să cuprindă mențiunea expresă că persoana în cauză se poate căsători)
- actele de identitate original şi copie (valabile) ale viitorilor soți;
depunerea actelor se face cu 10 (zece) zile înaintea datei încheierii căsătoriei,
- Declaraţia de căsătorie se depune la primăria unde are domiciliul/reședința unul dintre viitorii soţi.
Dacă a mai existat o căsătorie pentru unul dintre soţi, trebuie să depună acte din care să reiasă desfacerea căsătoriei anterioare (desfacere prin deces –certificat de deces original şi copie; desfacere prin divorţ – se depune sentinţa civilă rămasă definitivă şi irevocabilă original şi copie; desfacere prin anulare – se depune sentinţa rămasă definitivă original şi copie).
Condiţii pentru încheierea căsătoriei:
(Art. 271 C.c.) – Căsătoria se încheie între un bărbat şi o femeie prin consimţământul personal şi liber exprimat al acestora.
(Art.272 C.c.) – vârsta matrimonială- Căsătoria se poate încheia dacă viitori soţi au împlinit vârsta de 18 ani.
( 2) Pentru motive temeinice, minorul care a împlinit vârsta de 16 ani se poate căsători în temeiul unui aviz medical, cu încuviinţarea părinţilor săi sau, după caz, a tutorelui şi cu autorizarea instanţei de tutelă în a cărei circumscripţie minorul își are domiciliul.
NU SE OFICIAZĂ CASĂTORII SÂMBĂTA ȘI DUMINICA
2. ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI
DECESUL se declară la unitatea administrativ – teritorială (Primăria) unde s-a produs evenimentul, în termen de trei zile de la deces.
În caz de moarte violentă, declararea decesului peste termenele menționate se face numai cu aprobarea parchetului.
ACTE NECESARE:
- certificate medical constatator al decesului – original
- actul de identitate, certificat nașter, certificat căsătorie (dacă este cazul) – original ale persoanei decedate
Certificatul de deces se eliberează membrilor familiei sau altor persoane îndreptățite.
- Sintagma membrii familiei se referă la soțul supraviețuitor și copiii necăsătoriți ai acestora.
- sintagma persoane îndreptățite se referă la copiii căsătoriți și alte persoane prevăzute la art. 17 din legea 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare inclusiv altă rudă apropiată a decedatului până la gradul al IV-lea, sau persoanele beneficiare ale unui testament, legat, certificat de moștenitor rămas de pe urma defunctului.
- Dacă certificatul de deces se solicită de către fiul/fiica decedatului, se vor depune următoarele: carte de identitate, certificat naștere (+ certificat căsătorie pentru fiică dacă este cazul)
- Dacă certificatul de deces se solicită de către soțul/soția decedatului, se vor depune: carte de identitate, certificat căsătorie
- Dacă certificatul de deces se solicită de către oricare altă rudă până la gradul al patrulea a decedatului, se vor depune următoarele: carte de identitate + toate certificatele de stare civilă pentru a face dovada gradului de rudenie
- Dacă certificatul de deces se solicită de către un beneficiar al unui testament, legat, certificat de moștenitor rămas de pe urma defunctului se vor depune următoarele: carte de identitate + după caz: testament, legat, certificat de moștenitor
Ileana, HCL 19 din 28 aprilie 2022 stabilirea taxei pentru îndeplinirea procedurii de divorț Vizualizare